Consumatorii cauta peste tot in jur solutii pe care le-a facut brand-ul in atingerea autenticitatii produsului, acea rochie neagra clasica pe care fiecare companie trebuie sa o poarte. Cu toate acestea, stiind aceste lucruri, avem de-a face cu o provocare cu care se confrunta restaurantele si industria alimentara in privinta serviciilor.
Pana in prezent, doar adaugarea de produse alimentare mai sanatoase la un meniu construit pe zahar, sare, grasimi si substante chimice a produs mai multa confuzie in randul consumatorilor si neincredere decat vanzarile.
Cautarea consumatorului de autenticitate include, de asemenea, dorinta lui de a cumpara de la oameni autentici care pot articula valorile care se aliniaza cu propriile lor credinte.
Afacerile locale de pizza iasi realizeaza asta acum, ceea ce ofera un avantaj competitiv in razboiul cu lanturile alimentare cu presiuni financiare care conduc adesea la managerii lor si asociatii cu care lucreaza ca fiind privite precum un cost marfa ce trebuie redus la minimum.
In cele din urma, consumatorii cer ingrediente si aprovizionarea cu transparenta. Constientizarea emergenta a modului in care masa la restaurant este conectata la cresterea lor in greutate si la ascensiunea problemelor de sanatate ii conduc spre a evita lanturile de restaurante specifice sau chiar la a lua masa la restaurant.
Provocarea finala asupra veniturilor pentru industria alimentara este ca acum ei reduc pretul si marjele de profit pentru a vinde mai multe alimente industriale, produse care si-au pierdut din conexiunea cu consumatorii. Lupta industriei de a alinia anumite valori a plasat efectiv un capac pe cresterea veniturilor lor.
Cheia succesului in autenticitate si cresterea veniturilor
Restaurantele si companiile de servicii alimentare, care sunt autentice in ochii consumatorului sunt rasplatiti cu o crestere interesanta a veniturilor, plus o rentabilitate atractiva. Sub conducerea proprietarilor, companiile de gen obtin o crestere a veniturilor impresionanta. Angajamentul lor de a gazdui autenticitate le-a castigat clienti corporativi mari pentru ca:
Si-au respectat angajamentul ferm de a fi verde, definindu-l prin “Este cine suntem noi!” Acest angajament este atat de puternic incat chiar si atunci cand un client face ceva durabil cum ar fi cumpararea de baloane cu heliu din plastic, ei vor gasi o solutie de reciclare durabila sau o repropunere, chiar daca trebuie sa-si micsoreze din profit.
Lucreaza cu lanturi de aprovizionare verzi. Dupa cum explica chiar managerii, ar fi mult mai usor si mai ieftin sa comanzi de la un distribuitor en-gros.
Insa, ceea ce ofera clientilor sai un lant de aprovizionare verde, care si-a luat ani pentru a se dezvolta si hrani, este inegalabil. Aceste mici ferme naturale stau acum la baza autenticitatii in afaceri si ofera un avantaj competitiv care nu poate fi copiat rapid de catre concurenti.