De ce trebuie sa tinem cont atunci cand inchiriem copiatoare?

0 Shares
0
0
0

Copiatoarele sunt dispozitive care nu trebuie sa lipseasca din incinta unei companii care are un volum regulat de printare si copiere. Imprimantele mici, pentru uz personal, nu sunt atat de eficiente in ceea ce priveste cantitatea mare de copiere si atunci cand incep sa apara defectele, trebuie sa iei legatura cu persoanele specializate pentru a le remedia.

Inchirierea copiatoarelor este simpla si rapida, mai ales daca te afli in capitala sau daca vrei sa lucrezi cu o firma din Bucuresti. In aceasta locatie sunt destul de multe, trebuie doar sa dai un search pe google cu “inchirieri copiatoare Bucuresti” iar rezultatele vor fi multumitoare.

De ce trebuie sa tinem cont in vederea inchirierii copiatoarelor?

In primul rand, trebuie sa stim ce functii au.

  • Cum copiaza: monocrom sau color, cum scaneaza: monocrom sau color, cum imprima: monocrom sau color.
  • alta functie pe care unele copiatoare o au este copierea de pe un anumit dispozitiv cum ar fi telefonul mobil sau stick-ul de memorie.
  • Pe de alta parte, mai puteti gasi si copiatoare cu functia de trimitere pe e-mail.

In al doilea rand, trebuie sa evaluam si parametrii pe care acestea le au, cum ar fi:

  • Rezolutia pentru scanare
  • Modul de scanare ( fata, verso sau fata-verso)
  • Volumul recomandat de copiere/scanare/imprimare
  • Dimensiunile imprimantei
  • Viteza cu care copiaza/scaneaza/imprima
  • Driver-ul
  • Interfata

In Bucuresti, firmele care inchiriaza copiatoare sunt destul de numeroase, birourile sau societatile doritoare avand o gama destul de extinsa pentru a alege firma potrivita. De obicei, companiile din acest domeniu iti ofera posibilitatea de a studia toate functiile si parametrii de care dispozitivele respective dispun, asadar ajungi sa alegi cea mai buna oferta.

Beneficiile pe care inchirierea copiatoarelor le au se pot afla in functie de nevoile companiei tale. Asadar, tot ce trebuie sa faci este sa evaluezi si sa analizezi in detaliu cat volum de imprimare/copiere/scanare este necesar in compania ta, iar ulterior sa cauti cea mai buna solutie care sa se plieze pe nevoile tale.

Inchirierea de multifunctionale din Bucuresti au avantajul tehnologiei, acestia fiind mereu in cautare de nou si sa actualizeze imprimantele pentru a oferi clientilor cea mai buna calitate.

Daca va ganditi la achizitionarea unei multifunctionale, trebuie sa luati in calcul urmatoarele: costul cumpararii, instalarea imprimantei, cine se va ocupa de mentenanta, cine va solutiona problemele, cine va asigura in permanenta alimentarea cu consumabile, cine va inlocui piesele de schimb si ce se va intampla daca aceasta se defecteaza complet.

Costul unui astfel de dispozitiv nu este unul intocmai mic, mai ales pentru societatile la inceput de drum care sunt interesate de reducerea costurilor si nu de cresterea lor.

In cazul in care societatea are nevoie de un volum de copiere, altul decat cel stabilit in momentul inchirierii, de cele mai multe ori puteti lua legatura cu firma respectiva si echipamentul se va inlocui. Chiar si in cazul defectiunii unui serviciu sau o problema la nivel local, tot firma specializata se va ocupa de remedierea si evitarea problemelor de acest tip.

0 Shares
You May Also Like