Semne ca turbocompresorul masinii are probleme

Semne ca turbocompresorul masinii are probleme

0 Shares
0
0
0

Turbocompresorul, sau „turbo” pe scurt, este o parte integranta a vehiculului dumneavoastra. Functioneaza pentru a crea un sistem de combustibil puternic si eficient, reducand in acelasi timp productiile daunatoare pentru mediu.

Pentru a alimenta motorul, aerul este amestecat cu combustibil, care este apoi aprins, adica ars, pentru a crea energie. In esenta, cu cat este mai mult aer in cilindru, cu atat mai mult combustibil poate fi ars.

Aici intra jocul turbo. Turbo aspira aer suplimentar in cilindru, ajutand in final sa arda mai mult combustibil si sa creeze putere suplimentara. Acest lucru duce la o forta mai mare pentru a face masina dvs., pentru ca aceasta sa mearga mai repede, reducand in acelasi timp deseurile de evacuare care altfel ar emite in aer ca poluare.

6 simptome care va prezinta problemele cu turbo

Ca si in cazul majoritatii componentelor care alcatuiesc un automobil, turbo-urile nu sunt imune la defectiuni si defectiuni. In continuarea acestui articol, vom explora sase simptome obisnuite ale problemelor turbo, astfel incat sa puteti avea tendinta de a le remedia inainte de daune suplimentare vehiculului dumneavoastra.

In cazul in care intampinati aceste simptome si nu duceti masina in service, aveti toate sansele de a fi nevoiti sa cumparati un turbo compatibil.

1) Acceleratie slaba

Functia principala pe care o detine un turbo, este de a creste puterea motorului. Acceleratia slaba echivaleaza cu puterea redusa, unde vinovatul ar putea fi foarte bine turbo.

Daca primiti un raspuns intarziat din partea masinii dvs. cand calcati pe pedala de acceleratie, sau daca nu se potriveste cu viteza cu care sunteti obisnuit, s-ar putea sa fie momentul sa cautati un mecanic cu experienta in sistemele cu turbocompresie. Sunt sanse foarte mari ca turbo sa fie de vina pentru aceasta situatie.

2) Cresterea consumului de carburant

O alta functie principala a turbo-ului masinii dvs. este de a crea o economie de combustibil mai buna. Calatoriile mai frecvente la benzinarie si / sau o scadere vizibila a kilometrilor parcursi cu o anumita cantitate de combustibil, ar putea indica un turbo defect. O cauza potentiala a esecului: scurgerea de combustibil brut din turbo in esapament, fara a fi niciodata ars.

3) Fumul de evacuare excesiv

Turbo este conceput pentru a reduce dramatic cantitatea de fum care iese din conducta de evacuare. Fumul excesiv este un simptom al unui turbo defect, in special a unei fisuri in carcasa turbo, care determina scurgerea uleiului in sistemul de evacuare si cresterea dramatica a productiei de fum. Daca va confruntati cu aceasta problema, ar trebui sa consultati imediat mecanicul despre turbo-ul dvs.

4) Fumul de evacuare albastru sau negru

O scurgere de ulei in camera de ardere, rezultata dintr-o carcasa turbo crapata, poate duce la eliminarea unui fum de culoare albastra din conducta de evacuare. Fumul negru, pe de alta parte, poate fi cauzat de un motor ars, de un filtru de aer infundat, de o conducta de admisie a aerului la compresorul turbo sau de defecte ale injectoarelor motorului.

Indiferent de motiv, fumul colorat nu este niciodata un semn bun si ar trebui ca in cazul in care observati aceste simptome pe masina dvs., sa mergeti cat mai repede in service. In caz contrar, veti putea plati multi bani pentru remedierea problemei.

5) Zgomot de sirena

Un turbo defect poate duce la un sunet puternic sirena din motor. Cu cat sunetul este mai puternic, cu atat problema poate fi mai grava. Daca auziti acest zgomot, trebuie sa consultati mecanicul cat mai curand posibil pentru a va verifica vehiculul.

6) Lampa „Verificati motorul”

In timp ce lumina „verifica motorul” este un semnal de avertizare atotcuprinzator, care nu va indica in mod special pe nimeni o problema mecanica, poate semnifica o defectiune sau o defectiune turbo. Daca se intampla acest lucru, lumina dvs. de „control motor” ar trebui sa se activeze pe tabloul de bord. Fireste, in cazul in care lumina persista si nu sunteti sigur de ce, va sugeram sa va vizitati in cel mai scurt timp posibil mecanicul.

Costuri de reparatii si reparatii Turbo

Asa cum este cazul majoritatii pieselor auto, costul pentru repararea unui turbo va depinde in mare masura de marca si modelul vehiculului dumneavoastra. Retineti ca, datorita gamei masive de piese si a estimarilor de forta de munca, este dificil sa compensati costurile de reparatie turbo.

De aceea, va recomandam intotdeauna sa vorbiti direct cu mecanicul dvs. si sa solicitati un pret inainte ca acesta sa se apuce de lucru la masina.

In cazul in care nu va permiteti sa cumparati un turbo nou pentru masina dvs., atunci cu siguranta puteti accesa , pentru a va alege un turbo din dezmembrari, la un pret foarte atractiv. Daca masina dvs. este una cu doar cativa ani vechime si necesita inlocuirea turbo, la dezmembrari veti gasi piesa originala de care aveti nevoie.

0 Shares
You May Also Like