Ferrari LaFerrari

0 Shares
0
0
0

 FERRARI LaFERRARI – noua bijuterie a italienilor de la Ferrari a avut lansarea mondiala la Salonul Auto de la Geneva . Este cel mai avansat model din punct de vedere tehnologic propus de constructorul italian si primul model de serie cu propulsie hibrida .
Va fi echipat cu noile pneuri super-sport produse de Pirelli . Producatorul italian si-a lansat noua colectie de anvelope special destinate celor mai exclusiviste vihicule tot in cadrul Salonului Auto de la Geneva .

In Romania noile pneuri Pirelli se regasc in oferta celui mai important dealer de anvelope , AnveloMag.ro . Anvelope iarna , anvelope de vara sau all season de toate dimensiunile pentru orice tip de vehicul , toate prezentate intr-un web-site foarte bine structurat www.anvelomag.ro .

Pretul unui astfel de bolid depaseste un milion de euro si se va construi in 499 de unitati . In ciuda acestui numar oficialii companiei au anuntat ca deja exista nici mai mult nici mai putin de 700 de comenzi .Oricum , daca se vor produce doar 499 de unitati , acesta inseamna ca producatorul va incasa aproximativ 500 de milioane de euro , o suma considerabila .

[adsenseyu1]

Ferrari LaFerrari , este mai de graba un model strategic pentru constructorul italian , a carui principal scop nu este profitul ci o contra-ofensiva la aparitia celor mai noi modele ale principalilor concurenti , si vorbim aici de McLaren P1 si Lamborghini Venero , asadar competitia constructorilor pe segmentul bolizilor sport de lux , de anul acesta , se anunta acerba .
In mod normal cand se pune problema unui pret de milioane de euro performantele trebuie sa primeze nu brand-ul .
Ferrari LaFerrari , urmasul modelului Enzo , este primul bolid Ferrari conceput exclusiv de designerii companiei , schimbandu-se astfel o traditie ce exista de mai bine de 60 de ani

Pana acum de design-ul celebrelor modele Ferrari se ocupa o bine cunoscuta companie de design din Italia , Pininfarina . Casa de design Pininfarina a fost responsabila de aspectul super-masinilor Ferrari inca din anul 1951 , cu o singura exceptie insa , vorbim aici de modelul Ferrari Dino de al carei design s-a ocupat grupul italian Bertone .

[adsenseyu1]

Cu siguranta multi dintre dumneavoastra credeati ca , constructorul italian se ocupa nu numai de partea tehnica a acestor super-masini ci si de design-ul acestora , ei bine nu .Design-ul noului model Ferrari LaFerrari este reprezentativ pentru un constructor de Formula 1 , reflecta intr-u totul imaginea brand-ului italian .

 La prima vedere este un bolid hi-tech foarte elegant dar in acelas timp si foarte agresiv daca privim cateva momente ce se ascunde sub capota .O super-masina care atinge 100 km/h in mai putin de 3 secunde si 200 km/h in maxim 7 secunde . Chiar daca viteza maxima inca nu a fost facuta publica de catre constructorul italian , specialistii spun ca va fi minim 350 km/h .

Desi este considerat un bolid fioros dispune de un sistem de motorizare hibrid  , numit HY-KERS , ce este format din doua motoare , un V12 pe benzina care dezvolta 800 CP si un motor electric cu o putere de 163CP  , cu o putere totala de 963 CP si un cuplu motor maxim de 900 Nm. Motorul V12 are rolul de a pune masina in miscare iar motorul electric are sarcina de a incarca bateriile litiu-ion a caror greutate este de 60 kg .

Toate aceste performante consuma in medie 14,2 litri/100 km , un consum oarecum mare insa circula zvonuri potrivit carora in viitor va aparea o varianta in totalitate electrica .  Emisiile de dioxid de carbon ajung pana la maxim 330 g/km .
Greutatea totala a bolidului este 1255 kg , o greutate surprinzator de mica care se datoreaza utilizarii unor materiale usoare precum fibra de carbon .

0 Shares
You May Also Like